jeudi 1 novembre 2012

Happy Halloween !



Coucou ! Je reviens aujourd'hui avec ma tenue d'halloween. Je suis habillée comme Black Swan dans la scène finale du film. J'ai pris ces photos au début de la nuit. Pour commencer, j'ai fait un tutu de danseuse noir en tulle, il est indispensable à cette tenue !

Hey ! I am coming back today with my outfit of halloween. I am dressed as Black Swan in the final scene of the film. I made this photos at nightfall. For starting, I made a tutu of dancer, it is indispensable for the outfit ! 












Le chignon complète parfaitement la tenue de Black Swan. J'ai mis du vernis noir pour assombrir encore plus la tenue, et lui donner un côté un peu chic.

The chignon complements perfectly the outfit of Black Swan. I put black polish on my nails for darkening more the outfit, and give a side a little chic.


     

Je porte un débardeur en guise de justaucorps.

I am wearing a top as a jerkin.



Le maquillage des yeux est primordial dans cette tenue, il est noir et argenté, en forme de plume sur les côtés. Le teint pale et les lèvres foncées sont très important aussi.

The makeup of eyes is primary in this outfit, it is black and silver, shaped feathers on the sides. The pale complexion and the dark lips are very important too.


Je porte des balerines noires à bouts vernis, parfaites pour la tenue. I am wearing black ballet flats, perfect for the outfit. 
J'espère que ma tenue vous aura plus, je vous fais de gros bisous. 
Seg.

I hope that you will be more my outfit, I give you big kisses.
Seg.



   


12 commentaires:

  1. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. wonderful dress!! Congratulations

    New post

    http://thegoldenglam.blogspot.it/2012/11/halloween-party.html

    RépondreSupprimer
  3. Le maquillage est vraiment bien réussis~ 

    RépondreSupprimer
  4. Your costume is fantastic! I made my own Black Swan costume for school this year so I really really love this :)

    I would love for us to follow each other! I'll start by following you - your blog is great :)

    xx

    http://echo-sierra.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    RépondreSupprimer
  6. love your dramatic eye make up! is that you being a black swan?

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful!<3

    Kisses:*

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    RépondreSupprimer