dimanche 28 octobre 2012

Mishmash of cold...


Salut tout le monde, d'abord on s'excuse de pas avoir posté depuis longtemps... Mais on est un peu surchargées de boulot entre les cours, les révisions et tout le reste, c'est vrai qu'on n'a plus beaucoup de temps... Mais bon on ne vous oublie pas pour autant! Donc en ce début de vacances pas très chaud, je ressors le gros pull en laine... (Pas très chaud c'est le cas de le dire, puisque hier il a neigé à Strasbourg... J'avais jamais vu de la neige en octobre, enfin bon...) Donc pour continuer dans les tons froids, mon legging gris, je sais pas vous, mais moi en ce moment je ne jure plus que par les leggings, j'ai d'ailleurs une préférences pour ceux de Zara pour la matière et les petits détails. Pour donner une petite touche de couleur à la tenue, mes nouvelles bottines en daim avec un élastique bien coloré... 

Hi everyone, for the first time, I'll try to write in english to... So, please be nice :)... First, we apologize for not having posted for a long time... But we are kind of overworked between class, revisions and everything else, it's true that we haven't got a lot of time... But that doesn't mean we forget you. So in this quite cold beginning of holidays, I get the old wool sweater out again ... (quite cold indeed, because yesterday it snowed in Strasbourg!) So to continue in cold tones, my grey legging, I don't know about you, but I only wear leggings currently, especially the zara's ones for the fabric and the little details. For a little touch of color, my new shoes in suede whith a very colorful elastic....



Et parce que j'en ai ras-le-bol d'avoir toujours la même coupe de cheveux, je me suis fait un méli-mélo de natte : j'ai commencé à tresser en couronne et puis j'ai fini en épis.

And because i'm tired of always having the same haircut, I made myself a mishmash of braids : I began with a crown then i braided in corns.

Bisous, bisous Gwen ♥

Pull / Sweater : Zadig & Voltaire
Legging : Zara
Bottines / Shoes : Beryl 






13 commentaires:

  1. Cute look!!!!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  2. Hello, thanks for the visit, I follow you now.

    RépondreSupprimer
  3. i really love the shoes :) nice blog, i follow u :D xoxo

    RépondreSupprimer
  4. Hey honey! thank you for your visit and comment! I love Zadig and Voltaire! and of course your boots! simply fantastic! I agree with you about following each other :)

    www.yourwardrobeblog.blogspot.com

    Mua,
    Celia

    RépondreSupprimer
  5. Hi Sweetie ! Thank You for visiting my blog and thanks for nice comment. I just started follow You via GFC s I hope to see You soon back on my blog.

    Katarzyna NO.134 http://aproditeisland.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. Very cool photos, dear!)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. Great simply black look ! You are so beautiful <3 ...would You like to follow each other ? just let me know Dear :)

    RépondreSupprimer
  8. LOVE those boots! I'm following you now as requested! Are you following me yet?

    www.thepulseoffashion.blogspot.com xx

    RépondreSupprimer
  9. Thank you so much for the comment!! Nice blog!!^^
    I will follow you now!! If you want, follow my blog at:


    www.honnejihen.blogspot.com

    Have a nice day!!

    RépondreSupprimer
  10. que botines mas bonitos
    esta genial el look
    me gusta mucho tu blog :)
    pasate por mi blog

    http://lornea.blogspot.com.es/

    Besooos

    RépondreSupprimer
  11. i love your sweater!

    check my blog donnaiveh.blogspot.com

    if you like we can follow each other!

    muaah!

    RépondreSupprimer
  12. Cette coupe te vas super bien :D

    RépondreSupprimer